Akademia Biznesu Ogrodniczego

Kolejna odsłona Akademii Biznesu Ogrodniczego odbędzie się podczas targów Green Days, 23 marca. Tematem przewodnim będzie Visual Merchandising.
Wstęp na szkolenie jest bezpłatny.

Aż 7/10 właścicieli sklepów ogrodniczych ma problem z właściwym zarządzaniem swoją placówką. Z myślą o nich wydawca „Biznesu Ogrodniczego” stworzył Akademię Biznesu Ogrodniczego, cykl szkoleń mający na celu podnieść kompetencje managerskie. To profesjonalne wykłady z zakresu handlu, marketingu i psychologii sprzedaży.

Akademia „Biznesu Ogrodniczego” odbędzie się pierwszego dnia targów 23 marca o godz. 12.30- 16:30. Tematem przewodnim spotkania będzie visual merchandising. Klient kupuje oczami, a aż 95 % sprzedaży zależy od ekspozycji. Istnieje szereg technik i sposobów na to, jak sprawić, by ekspozycja towaru przyniosła pożądany efekt. Uczestnicy Akademii Biznesu Ogrodniczego poznają techniki tworzenia skutecznej ekspozycji w centrum ogrodniczym.

Zgłoszenia prosimy przesyłać na redakcja@biznes-ogrodniczy.pl. Formularz zgłoszeniowy na stronie www.biznes-ogrodniczy.pl